“Ik zal jullie met veel plezier aanbevelen aan al mijn concullega's !”
“Echt tevreden over de heel rijke inhoud van jullie software. Een oplossing voor al onze noden !”
“We hadden een heel goed jaar vorig jaar, mede dankzij jullie pakket !”
“Reeds meer dan 30 jaar uiterst tevreden over de samenwerking !”
“Van de auditoren en inspecteurs krijgen we steevast lovende commentaar op ons traceringssysteem !”
“Het heb nog geen minuut spijt gehad dat ik met jullie in zee ben gegaan ! Iedere vraag heeft direct een oplossing !”
“Werken nu 5 jaar met jullie software, en nog altijd super tevreden !”
“Ik kan plots veel meer uren factureren dan vroeger !”
“Automatisch gegenereerde productfiches in de voeding : als kleine KMO staat Crombez veel verder dan veel grotere concullega's !”
“Jullie service is echt uniek en nog nergens gezien. Een dikke 10 op 10 waard!”
“Het moet gezegd : jullie geven een 'outstanding' service !”
De KMO-gerichte, gebruiksvriendelijke software-oplossing van EOS kon de nieuwe eigenaars van Commeyne Bake-off direct bekoren. Ze hadden ook direct vertrouwen in EOS als partner : zaakvoerder Philip Wittouck kwam het pakket voorstellen en analyseerde welke modules er effectief nodig waren.
Na hun beslissing was het ook de zaakvoerder zelf die de implementatie leidde en garant stond voor de nodige opstartbegeleiding, dit tot grote tevredenheid bij Commeyne.
Een heikel punt bij de opstart was ook dat alle historiek van de voorbije jaren gerecupereerd moest kunnen worden uit hun vorige (sterk verouderde) toepassing. Dit kon gerealiseerd worden, en vanuit deze leveringshistoriek werd dan ook per klant een 'bestellijst' gegenereerd met telkens de ooit verkochte producten. Dit doet nu dienst als gemakkelijke methode om de orders van de klanten te noteren via het 'televerkoopscherm'.
Voila, weeral een geslaagde implementatie en een tevreden klant erbij !