“Ik zal jullie met veel plezier aanbevelen aan al mijn concullega's !”
“We hadden een heel goed jaar vorig jaar, mede dankzij jullie pakket !”
“Reeds meer dan 30 jaar uiterst tevreden over de samenwerking !”
“Het moet gezegd : jullie geven een 'outstanding' service !”
“Werken nu 5 jaar met jullie software, en nog altijd super tevreden !”
“Het heb nog geen minuut spijt gehad dat ik met jullie in zee ben gegaan ! Iedere vraag heeft direct een oplossing !”
“Jullie service is echt uniek en nog nergens gezien. Een dikke 10 op 10 waard!”
“Automatisch gegenereerde productfiches in de voeding : als kleine KMO staat Crombez veel verder dan veel grotere concullega's !”
“Echt tevreden over de heel rijke inhoud van jullie software. Een oplossing voor al onze noden !”
“Van de auditoren en inspecteurs krijgen we steevast lovende commentaar op ons traceringssysteem !”
“Ik kan plots veel meer uren factureren dan vroeger !”
vrijdag 8 januari 2021
Geen nood aan een tussenliggende PIM (Product Information Management) systeem.
Het ERP-pakket van EOS zorgt ervoor dat ALLE nodige informatie volledig automatisch uitgewisseld kan worden met uw webshop.
Nieuwe artikelgroepen (in een boomstructuur) en nieuwe artikels dienen toch gecreëerd te worden in het ERP-systeem. Als je dan ook nog in uw CMS-systeem of op een PIM-platform extra informatie moet gaan toevoegen per artikel zorgt dit niet enkel voor extra werk, maar ook op veel meer kans op fouten, onvolledigheden, enz...
In het DIS-pakket van EOS is de artikelfiche ruim genoeg voorzien om direct alles te gaan definiëren, waardoor dan ook alles in één beweging kan gebeuren, vol automatisch :
- omschrijvingen (in alle nodige talen)
- merk, type, afmeting, kleur
- technische beschrijvingen (in alle nodige talen)
- diverse foto's, technische tekeningen, video's
- links naar de productfiche van de fabrikant (in alle nodige talen)
- certificaten
- een technische gegevenstabel
- algemene prijzen
- staffels
- algemene promoties
- klantspecifieke prijzen en kortingen (in klantenportaal)
- enz...
Dit is al een mooie basis, om dan van hieruit automatisch de webshoporders in te lezen en te verwerken in het ERP-pakket.
Momenteel hebben wij continu implementaties voor startende handelszaken met nieuwe ERP-driven webshops.
En dit alles kan dan verder nog uitgebreid worden met
- track- en tracegegevens van de zendingen
- bestelhistoriek
- overzicht leveringen (klantenportaal)
- overzicht (openstaande) facturen (klantenportaal)
- enz...
Op deze manier wordt alles 1 geheel, zoals het hoort !